Крім збільшення терміну навчання в школі, обов’язково потрібно змінювати підхід - Володимир Литвин

7 Вересень, 2017 - 14:00

На думку народного депутата Володимира Литвина (депгрупа “Воля народу”) проблема запровадженої 12-річної початкової освіти полягає в тому, що давати дітям на завершальному етапі навчання. “Чого навчати цих 12 років? Ані педогаги, ані автори цієї просвіти не мають уяви, яким змістовним наповненням будуть ці роки. Якщо початкові класи будуть продовженням дитячого садка, то тоді все зрозуміло”, – зазначив він в ефірі телеканалу “Рада”.

Парламентарій вважає, що крім збільшення терміну навчання, обов’язково потрібно змінювати підхід: “Очевидно це повинно сприяти розвитку самостійності, мислення, розуміння причинно-наслідкових зв’язків. Адже сьогодні повсюди величезний масив інформації. Достатньо зайти в мережу й отримати будь-яку дату. Наприклад, не суть важливо буде, коли народився Тарас Шевченко. А саме чому цей період викликав появу такої постаті. Щоб оце діти могли робити, щоб мали розум і розвивали його. Як це прищепити – от проблема”. 

Також політик висловив припущення до чого ще може призвести 12-річка у школах: “Можливо цим прагнуть вирішити проблему середньої спеціальної освіти. Зараз технікуми і коледжі по суті знищуються, тобто знищується професійна технічна освіта. А можливо у такий спосіб хочуть вирішити проблему безробіття, щоб “прибрати” молодь з вулиці”. 

Теги: